Alleen de leukste tours & activiteiten

Jouw Nederlandse gids in de Caribbean

Caribbean Tours

Aruba Tours

Alleen de leukste tours & activiteiten

Jouw Nederlandse gids in de Caribbean

Caribbean Tours

Klachten en geschillen

Klachtenregeling

Indien je niet tevreden bent over de aangeboden producten of over de verleende service van Caribbean Tours kun je via onderstaand formulier een klacht bij ons indienen.

Ingediende klachten worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij binnen de termijn van 14 dagen antwoorden met een bericht van ontvangst en een indicatie geven wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Caribbean Tours is bij klachten over de aangeboden producten uitsluitend als bemiddelaar betrokken. Indien het een klacht betreft over een product (een tour of activiteit die je hebt gedaan) zetten wij jouw klacht door aan de desbetreffende touroperator en indien nodig brengen we je rechtstreeks in contact met deze touroperator. Alhoewel wij als bemiddelaar ons uiterste best zullen doen om samen de klacht naar tevredenheid op te lossen, neemt de touroperator de uiteindelijke beslissing hoe om te gaan met je klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.